Siz de Zeki Müren Dinleyenlerden misiniz? İşte Benim 5 Favorim

17:59


Ben de Zeki Müren dinleyenlerdenim. Hiç bir zaman "Türkçe müzik mi? Immmh" diyenlerden ya da "Türk sanat müziği neymiş abi yeaaa" diyenlerden olmadım çok şükür. Yaş olarak müsait olsam da...

Madem bugün de doğum günüymüş, en çok sevdiğim üç şarkısını paylaşmak istedim sizinle. Her zaman dinlenebilir, her zaman alıp götürebilir bence. Hele ki bu yağmurlu günlerde...

1. Sorma ne haldeyim, sorma kederdeyim...

2) Çoktan unuturdum, ben seni çoktan. Ah bu şarkıların gözü kör olsun.
3) Her akşam güneşin battığı yerden, gözlerin doluyor gecelerime...
4) Gitme sana muhtacım. Gözümde nursun, başımda tacım. Muhtacım. Beni öldür öyle git. Yaşamak için, senin sevgine muhtacım.



5) Hani verdiğin sözler? Hani ellerin nerede? Hani huzur bulduğum, güzel gözlerin nerede? Hani sen hep benimdin. Şimdi neredesin, nerede?


4 yorum

  1. Gitme... Sana muhtacım. Gözümde nursun, başımda tacım muhtacımm... Beni öldür öyle git, yaşamak için senin sevgine muhtacım :)

    Yaa nasıl unuttun bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kesinlikle, hemen bunu dört yapalım, belki de beş :)

      Sil
  2. "Şimdi uzaklardasın, gönül hicranla doldu.Hiç ayrılamaz derken; kavuşmak hayal oldu." Neden yok? Bugün benim küçük oğlumunda doğum günü 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sadece 5 favori yani napayım? Hepsini nasıl paylaşayım? :D :D Nice senelere öyle ise, hep birlikte uuup uzun huzurlu, sağlıklı yıllar geçirirsiniz inşaallah:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe