"AŞK" Gerçekten Yalan mı?

17:05


Kısa bir yazı olacak bu, son günlerde çok duyduğum, başlıktaki cümle ile alakalı.

Birinci gün tanışıp,
İkinci gün hoşlanıyor,
Üçüncü gün çıkmaya başlayıp,
Dördüncü gün Seni Seviyorumlarla dolduruyorlar her yeri,
Beşinci gün ayrıldıklarında ise Aşk yalan diyorlar.

Çünkü aşkı yalandan yaşıyorlar.

Tabii bu benim düşüncem. Belki herkese kısmet olmaz aradığı kişiyi bulmak ama böylesi de karalamamalı yaşamayı bilmediği şeyi.

Bana sorarsanız, sabır ister sevmek. Tanımak ve kabul etmek birisini. Kusurlarını bile sevebildiğiniz bir insan kusurlarınızı bile severse sizin, o zaman gerçek bir aşk olduğuna inanırım yaşananın.

O gün söyleyebilirseniz eğer yine, aşk yalan diye. Kabul. İnanırım o zaman ben de size.

Ama o zamana kadar, benim hala umudum var. :)

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe