Haydi Oradan Rukiye de Hanım... | Yeşilçam Akşamları #1

16:58

Ben canım sıkkın olduğu zamanlarda Yeşilçam'dan bayıldığım sahneleri izlemeyi çok severim. Hababam Sınıfı'nın müfettiş sahneleri gibi :) Dün de hem müzikte hem film sahnelerinde kendi kendime geriye giderken bunu sizlerle de paylaşmaya karar verdim :)

Belki her gün belki zaman zaman bilmiyorum ama böyle Yeşilçam sahnelerini Yeşilçam Akşamları başlığıyla sizinle paylaşmaya ve buna da Tosun Paşa'nın meşhur hamam sahnesiyle başlamak istedim. "Haydi oradan Rukiye de hanım, ağzını yırtarım hop hop hop!" Haha :D Adile Naşit'e bayılıyorum. Mekanı cennet olsun :)

Bu arada Barış Manço'dan bir şarkıyla ya da Yeliz'in Bu Ne Dünya Kardeşim'i ile müzikli bir giriş yapmayı da düşündüm ama müzikler için başlık bulamadım :D 70ler, 80ler, 90lar gibi bir başlık mı atsam onlara da? Var mı fikri olan? :)

Sizin de favori sahneleriniz varsa görmek isterim bu arada, bilginize :P İşte sahnemiz :)


0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe