Yeni Tasarım ve Yavaş Yavaş Dönen Bir Çiğdem

22:01

Yine merhaba :)

Akşam üzeri blog tasarımına nihayet el atma fırsatım oldu ve şimdilik bu çıktı ortaya. Yine bu tasarımın da eksikleri an itibari ile mevcut ama bu hali ile de diğer yarım yamalak temamdan çok daha iyi görünüyor, ne dersiniz? :)

Tema üzerinde biraz daha oynayacak ve uğraşacağım ama temel tasarımda karar kıldığıma göre gerisi yavaş yavaş zaten oturur diye düşünüyorum. Umarım siz de beğenmişsinizdir.

Ben de artık bloga yavaştan yavaştan döneceğim. Yaz aylarını beklediğimden daha yoğun, yorucu ve malum olaylardan dolayı da üzücü bir şekilde geçirdiğim için henüz blog için kafamda canlandırdığım pek çok şeyi yapmaya fırsatım da zamanım da olmadı. Ama bir aksilik olmazsa artık yavaş yavaş geliyorum. :)

Umuyorum ki hikayem için de düşündüğüm geri kalan içerikler için de istediklerimi yapabilirim. Bir süredir bir şey yapmamaktan kaynaklanan tembelliğimden de bir an önce kurtulurum. Siz de takipçim olur, bana burada yalnız olmadığımı yorumlarınızla gösterirseniz eğer, her şey çok daha keyifli olacaktır.

Bir kez daha Bismillah diyerek, ikinci perdeyi açıyorum. Haydi hayırlısı :)

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe