Discovery Garanti Süreci | Gelişmeler 1

21:00

Bildiğiniz üzere General Mobile Discovery telefonumu garantiye göndermiş ve süreci de sizlerle adım adım paylaşacağımdan bahsetmiştim. Paylaştığım ilk konuya ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

An itibari ile telefonumu göndereli 5 gün oldu. Ancak firmadan ulaşıp ulaşmadığına dair bilgi şöyle dursun, web sitelerindeki sorgulama sayfalarından dahi telefonum hakkında bilgilere ulaşamıyorum. Burada bahsettiğim firma, çoğunuzun bildiği gibi Telpa.

Ben telefonumu Vatan Bilgisayar/Computer(VB)'dan aldım. O yüzden garantiye de bu firma aracılığı ile gönderdim. Ve VB sosyal ortamdan dahi ulaşsak da müşteri hizmetlerinde ne kadar iyi olduğunu gösterdi. Güven verici derecede ilgililer.

Telpa'ya ulaşamadığım için internet üzerinden VB'ye ulaşma çabalarımın tamamı karşılık buldu. En ufak twitime ya da mailime hemen arayarak dönüş yaptılar ve mail üzerinden de son derece ilgili davrandılar. Bunun için teşekkürü bir borç bilirim.

Ama herkesin şikayetçi olduğu hizmet Telpa'nın hizmetiydi, malumunuz. Şu an için onlar adına söyleyebilecek herhangi olumlu bir şeyim ne yazık ki yok. Yalnızca bu durumun geçici olduğunu ve onların da müşteri memnuniyeti kavramına en az Vatan Bilgisayar kadar önem veriyor olduklarını umuyorum. Ancak ne Twitter'da ne de Facebook'ta aktif olmayarak ya da kendi web sitelerinden dahi ulaşılmaz olarak müşteri memnuniyeti açısından  nasıl olumlu bir çizgi yakalayabileceklerini bilmiyorum.

Bu arada Telpa'yı aramaya çalışmadım, henüz. VB de ürün hakkında bilgi almaya çalıştığını ama firmanın (Telpa) dönüş yapmadığını bildiren bir mail attı bana. Telpa'nın sitesindeki bir sorundan bahsedildi. 3 gün öncede aynı şey söylenmişti. O yüzden şimdilik bekliyorum.

General Mobile cephesine gelirsek de, buradan da bir beyefendi, facebook sayfam üzerinden mesaj atarak iletişim bilgilerimi istedi. Ben de telefon numaram hariç iletişim bilgilerimi, rahatlıkla bana ulaşabilecekleri şekilde, kendisine mesaj attım. Ancak aradan geçen 4 güne rağmen onlardan da yeni bir dönüş bulamadım.

Ve belirtmek istiyorum ki teknik donanımındaki bu sıkıntı yaşanmasa telefondan son derece memnundum. Ama bu kronikleşmiş sorunu yaşadığım ve internette sırf bu yüzden, yerli imkanlarla üretilmiş, yazılım açısından son derece kaliteli bir telefonunun karalanıyor ve güme gidiyor olmasına üzülüyorum. 5 günlük kısa süreçte yukarıda bahsettiğim iletişim kopukluğu nedeni ile ben de olumsuz şeyler yazmak zorunda kaldığım için an itibari ile üzgünüm. Ve durumun düzeleceğini umuyorum.

Anlayacağınız henüz dişe dokunur bir gelişme yok. Ama ben süreci bir kaç gündür bir derleyerek sunmaya devam edeceğim. Bahsettiğim gibi kendi internet araştırmalarımda pek de sağlam bir konu bulamadım. Bu yazıların servis ve garanti konusunda kafası karışık olanlara ışık olacağını umarak yazıyorum. Aynı zamanda twitterda da #discoverygarantisüreci etiketini kullanıyorum. İsterseniz takip edebilirsiniz.

Umarım işinize yarar. Ve umarım olumlu durumlar bildiririm. Sevgiler^^

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe