Dikkat: Bu Bir Teşekkür Yazısıdır :)

18:35


Merhabalar,

Başlığından, fotoğrafından, her bir şeyinden anlayabileceğiniz üzere bu bir teşekkür yazısıdır ve muhatabı da sevgili Nevin Turgut'tur. :) Nevin birkaç gün önce yurt dışından gelmiş ve gelirken İnci ve beni de unutmamış. Sevimli hediyeler hazırlamış bizim için. Gerçekten çok şaşırdık.

Nevin'in hediyesi bugün ulaştı elime. İşte bu şeker şeyler (Evet birisi gerçek anlamda şeker :) ):


Gördüğünüz üzere fotoğrafının üzerine bir de tarih attım. Kutusuna da atıp onu bu şekilde saklayacağım çünkü bu, yazdıklarımızla eriştiğimiz değerli birisinin, bir şekilde gönlüne dokunabildiğimizi gösteriyor benim için ve bu yüzden gerçekten mutluyum :) O yüzden bunları kesinlikle saklayacağım.

Nevin'le diyaloğumuz daha çok hikaye üzerinden devam ediyor ve çok da başlardayız. Her ne kadar kaynaşsak da böyle bir şey gerçekten beklemezdim. Hem çok mahçup hissettim hem de gerçekten sevindim. Çünkü bu hoş bir sürprizdi. Söylediğim gibi hediyeler bahane, sanırım Nevin'in gönlünü bir şekilde kazandık ki bizim için böyle bir şey yapmak istedi. Beni asıl mutlu eden şey bu...

Canımın sıkkın olduğu bugünlerde böyle şeker bir şekilde kendimi iyi hissetmeme yardımcı olduğu için arkadaşıma bir de buradan teşekkür ediyorum. Güzel ve bol gönüllülüğün umarım ömrüne huzur ve bereket olur :)

2 yorum

  1. Bu güzel tesekkür yazısı icin cok tesekkür ederim. Cok utandim. Kalbimdeki yerinizi tarif etmem zor ama cok özel oldugunu bilin :)

    Cok üzgün ve mutsuz oldugunu bildigim bu günlerde Camsakizi nevin armagani hediyemin seni mutlu etmesi beni de mutlu etti :)

    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşılıklı birbirimizi utandırmış mı olduk şimdi :P Estağfurullah. :) :)

      Teşekkürler, yeniden :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe