Tanışma - Kaynaşma - Açıklama Faslı :)

16:40

Merhabalar :)

Önce tanımayanlar için kendimden azıcık bahsedeyim. Bendeniz Çiğdem Akkaya. 22inci yaşının içinde olan 21 yaşında bir kız. (Yaş bitince söylenir diyerek ısrar ediyorum :D :D) Üniversitede son senemdeyim ve bilişim sektörü için okumaktayım. Ama doğrusu o ya, hikaye yazmayı program yazmaya tercih ediyorum :) Ve görüldüğü üzere burada da bir hikaye yayınlıyorum.

Bir öyle, bir şöyle, ha yaptım, ha yapacağım derken sonunda kişisel blogumu açtım. Hoş bu birinci tercihim değildi ancak şu an gerçek anlamda mutluyum. Çünkü içime sinen bir şekilde bunu yapabildim.

Aslında bu blogu, uzun bir süre önce geniş kapsamlı bir blog olarak düşünüp açmıştım ama kullanmadım. Dönüp dolaşıp sonunda buraya geleceğim hakkında bir fikrim yoktu :)

Burada oluşumun temel amacı Eylül'de Ayaz'ı yayınlamak. İlle Kitap'ta bir sebepten buna devam etmek istemedim. Sizin buralarda da olacağınızı umuyorum :)

Gördüğünüz üzere blog henüz oturmuş değil. Zamana ihtiyacım var tabii ki... Neler yaparım, neler yazarım blog nihayetinde nasıl bir hal alır ben de bilmiyorum. Şu an kategoriler son derece geniş görünse de onlar da zamanla oturacak. Kimileri gidecek, belki yeni kategoriler gelecek. Gelişimi ben de sizinle birlikte takip edeceğim esasen.

İlle Kitap'tan tam olarak ayrıldım mı? Hayır. Oradan da hikayemi kaldırmayacağım ama yeni bölümde yollamayacağım. Ayrıca index orada da güncellenecek. Yorumlarınızın kalmasını istiyorum :) Belki okuduğum kitapları burada değil, orada yorumlarım. Onu da bilmiyorum. :D

Gördüğünüz üzere şu an fazlasıyla karışık durumdayım. Sıfırdan başlıyor olmaktan biraz da korkmuyor değilim. E bismillah o zaman :)

Bu arada Eylül'de Ayaz'ın bölüm güncellemelerini İlle Kitap'ın Facebook adresinden yapıyordum ama şu an oraya eklemem biraz garip olur sanırım. Ama bu blogu da isim düşünmeden, kendi adımla açtığım için "Çiğdem Akkaya" olarak Facebook sayfası açmak garip gelmiyor değil. Kendi kendime "Sen kimsin?" demeden edemiyorum :) Ama baktım olmuyor, açabilirim de. Gülmeyin :)

Şu an için twitter hesabımdan güncellemeleri takip edebilirsiniz: @ciigdemakkaya Bu da yeni zaten heheh^^

Logoyu da acele ile yaptım. Her an değişebilir. Ama değişmeyebilir de :P :D Blogda önceden yazdığım bir iki yazı da var. Bomboş olmadığı için mutluyum. :)

Burada olanlara teşekkürlerimle^^ Hoş geldiniz. :)

10 yorum

  1. Hayirli ugurlu olsun. Sen nasil uygun gördüysen dogrusu öyledir :) nereye gidersen git Eylül'de Ayaz 'i bitirinceye kadar pesindeyim.
    Uzun soluklu güzel isler yapman dilegiyle...

    YanıtlaSil
  2. Hala keşke gitmeseydin desem de senin içine sinen şeylere imza attığını görmekten mutluyum. Blogunun, en büyük takipçilerinden biri de ben olacağım şüphesiz. Yorumlarını İlle Kitap'ta yayınlama düşüncesini sevdim açıkçası :)) Bir elinin ayağının orada olmasını istiyorum nedense, sensiz olmak benimde içime sinmiyor :)

    Hadi hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  3. Nevin, ben de öyle ummuştum vallahi :D Burada da olduğun için en kocamanından teşekkürler. Amin, amin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baska nerede olacaktim ki? Okudugum hicbir seyi yarim birakmam (iki tane var ama onlari saymiyorum) hem okudugun kitabi yarim birakmak zeka geriligi yapiyormus (bilimsel bir arastirma) :)

      Endise ve tereddütlerinin olmasi cok normal. Yazdiklarini okurken aklima nedense 'Marti' kitabi geldi. Okudun mu bilmiyorum ama Jonathan(kitabimizin kahramani marti)hiiic pes etmedi ve basardi. Seninde basaracagina eminim :)

      Simdi bir de Twitter hesabi acmam gerekecek hikayeyi takip etmek icin. Tekrar hayirli ugurlu olsun. Allah utandirmasin :)

      Sil

  4. Hatunum "sensiz" ne demek ya hu. Her zaman, zevkle başına belayım hehe^^ Hoş geldin, sefalar getirdin buraya da. Burası da senin biliyorsun ;) :)

    YanıtlaSil
  5. O baştaki "Başka nerede olacaktım ki..." kısmının samimiyetine özellikle bayıldım ben ya :)

    Vallahi bilimsel paylaşımın için teşekkürler, bilmiyordum bunu :P :D Ben sevmeyince bırakıyorum ama ya. Tüh ki ne tüh :D

    Martı'yı okumadım sanırım. Almıştım ama sanki... Niye okumadım ki acaba? :D :D

    Twitter'a da bu vesile ile hoşgeldin o zaman^^ :)

    YanıtlaSil
  6. Bence de nasıl rahat edip nerede güzel işler yapacağını düşünüyorsan öyle yap, en önemlisi senin mutluluğun =) Blogunun sıkı takipçisi olacağımdan emin olabilirsin =) güzel işler yapıyorsun sen yaz ben hep okurum yazarcım =))

    YanıtlaSil
  7. Aa Berivan, senin blog hesabın var mıydı ya hu? :) Sevindim. Hoş geldin öyle ise :) Burada da olduğun için sana da kocaman bir teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Vardı ama hiç kullanmadım sayılır 😀 baktım sen de burdasin ben de geleyim dedim 😄

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe