Leyla ile Mecnun İzleyecilerine Not

13:37

Efendim dizi şu an da 4. başrol Leyla'sı ile devam etmekte, yan karakterlerde olan Leyla'ları konuya dahil dahi etmiyorum. dizilerin yüzde doksanlarının bel kemiği başrol oyuncularıdır ki onlardan birisi ayrıldığında  dizi genellikle çok uzun süre tutunamaz. Leyla ile Mecnun, ilk seferinde, gerçekten dizinin ciddi karakterlerini kaybetti. Tatsız olaylar bu duruma sebep oldu. Hemen ardından gelen iki yeni Leyla'mız diziye yakışsa da, özellikle Zeynep Çamcı cuk oturmuştu, hikaye değişikliği nedeni ile onlar da bu sezon dizi izleyicisine veda etti.

Şu anki Leyla'mız Melis Birkan, her ne kadar kimi seyirci tarafından yadırgansa da gerçekten hakkını veriyor rolün. Sıkı bir Leyla ile Mecnun takipçisi olarak kendisini hiç bir şekilde sırıttığını düşünmedim. Tek problem dizinin erkeklerinin neredeyse tamamından uzun oluşu, özellikle Mecnun karakterine  hayat veren Ali Atay'dan... Karakterler yan yana geldiğinde bu boy mevzusu sırıtır mı yoksa bir çaresine bakarlar mı hepimiz izleyip göreceğiz.

Ama sırf bu yüzden Melis Birkan'a "Leyla olmadı" demek büyük haksızlık. Diziden ayrılan karakterlerden kalmasını istedikleriniz olabilir ama onların ayrılma sebebi Melis Birkan değil. Sırf sizin istediğiniz kişi o rolü oynamıyor diye oyuncunun performansına, tüm ekibin harcadıkları emeklere ya da senariste kızmak haksızlık diye düşünüyorum.

Ve tüm bunlarla birlikte dizinin öyle sağlam bir ekibi var ki... Ali Atay, Serkan Keskin, Ahmet Mümtaz Taylan, Osman Sonant, Cengiz Bozkurt ve ekipteki diğer tüm oyuncular, senarist Burak Aksak, yönetmenler vs. Hepsi gerçekten yaptığı işin hakkını veren insanlar.  Mecnun, İsmail abi, hırsız Yavuz, Erdal Bakkal, İskender baba, Aksakallı dede, Az sakallı dede, gotik Leyla vs... Hepsi tek başına diziyi izleme sebebi olabilecek karakterler.

Bu sezona da çok iyi bir giriş yaptı dizi, aynı şekilde de devam ettiğini gördük bu Pazartesi yayınlanan bölümünde. Ekip yine tam forumundaydı, Mehmet Erdem'in müziği dizinin sonunda harika bir tat bıraktı. Melis Birkan da ekibe uyum sağlamış görünüyordu...

Tüm bunlara rağmen bölüm bittiğinde hala eski Leyla'lardan ya da ayrılan diğer karakterlerden dem vurup hem kendi tadınızı hem de yorumlarınızı okuyanların keyfini kaçırmak nedendir? Bu yüzden diziye o denli kızanlar gördüm ki "O zaman neden izliyorsun?" demekten kendimi alamadım. Eğer bu konu senin canını o denli sıkıyorsa, insanların da canını yorumların ile sıkıyorsan kumandayı alacaksın ve o kanalı zaplayacaksın sayın izleyici... Böylece hem izleyip hem dizi hakkında karalama kampanyası yürüten parazitlerden birisi olmayacaksın.

Ben de özellikle Zeynep Çamcı'yı özleyenlerdenim. Ama sırf bu yüzden ne Melis Birkan'ın performansını görmezden gelebilirim ne de dizinin kalitesini kaybettiğini iddia edebilirim. Leyla ile Mecnun yaşadığı tüm olumsuzluklara rağmen hala dimdik ayakta ve son sürat ilerlemeye devam ediyor. Biz de her Pazartesi ekranın karşısındaki yerimizi alıyoruz.

Leyla ile Mecnun diyorum başka da bir şey demiyorum.

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe